• Co je MioMat?

    MioMat je skvělý pomocník do kuchyně, který připraví rostlinné nápoje, polévky, kaše či smoothie. Díky funkci RAW vám umožní vařit ještě zdravěji.

  • Je rozdíl mezi MioMatem a MioMatem Raw?

    MioMat je předchůdce MioMatu Raw. MioMat Raw obsahuje i funkci Raw vaření při teplotě do 42°C. MioMat tuto funkci neobsahuje. Aktuálně je v nabídce pouze MioMat Raw.

  • Jaké funkce má MioMat Raw?

    MioMat Raw má 5 funkcí na přípravu jídel a nápojů.
    RawMilk: 15 minutový program na přípravu rostlinných mlék z kokosu, ořechů, arašídů, sezamu apod. Zachová přírodní enzymy a antioxidanty, protože ohřev dosáhne max. 42°C a je doprovázen mixováním.
    VeggieMilk - Cereal: krátký 10 minutový program pro přípravu různých typů rostlinných mlék – makové, jáhlové, pohankové a jiné. Ohřev dosáhne max. 75°C a je doprovázen mixováním.
    VeggieMilk - Soy: 25 minutový program pro přípravu luštěninového rostlinného mléka ze sóji nebo z cizrny. Mléko můžete dochutit např. mákem nebo sezamem. Ohřev dosáhne 100°C a je doprovázen mixováním.
    Mash/Soup: 25 minutový program pro přípravu chutných zeleninových a luštěninových polévek nebo zdravých kaší. Ohřev dosáhne 100°C a je doprovázen mixováním.
    Smoothie: jen 2 minutový program pro přípravu ovocných, zeleninových a zelených smoothie. Rozmixuje ingredience a jako jediný program nevaří a neohřívá.

  • Jaké jsou hlavní výhody MioMatu Raw?

    MioMat vám zprostředkuje zdravé, rychlé a pohodlné vaření. Stačí vložit ingredience a vybrat správný program. Zatímco vy se věnujete dětem, domácím pracím nebo odpočíváte, MioMat pracuje za vás. Ohlásí se za 2 až 25 minut, a vaše pochoutka bude hotová.
    MioMat Raw má i funkci raw, tj. syrové stravy, kdy ohřev dosahuje max. 42°C. Při tomto způsobu vaření zůstávají v potravinách zachovány přírodní enzymy. Syrové potraviny jsou bohaté i na antioxidanty, které například pomáhají potlačit příznaky stárnutí a snižují riziko různých onemocnění.

  • Co všechno mohu uvařit v MioMatu Raw?

    V MioMatu Raw můžete připravit celou řadu polévek, kaší, rostlinných mlék, dětských výživ a smoothie. V části Recepty najdete více než 400 vlastnoručních receptů připravených pomocí MioMatu, včetně nápadů, jak spotřebovat zbytky po přípravě rostlinných mlék.

  • Co je to RAW?

    „Syrová strana“, resp. „RAW strava“ je vaření, kdy ohřev nepřekročí 42°C. Díky tomu v potravinách zůstávají zachovány přírodní enzymy, které se zahříváním ničí. Syrové potraviny jsou bohaté na antioxidanty a ty například pomáhají potlačit příznaky stárnutí nebo snižovat riziko různých onemocnění.

  • Mohu v MioMatu / MioMatu Raw připravit i rýžovou kaši?

    V MioMatu / MioMatu Raw můžete připravit rýžovo-kokosovou kaši stisknutím tlačítka Mash / Soup. Kaši pouze z rýže není možné připravit (samotná rýže nabývá na objemu a dochází ke kypění).

  • Mohu v MioMatu / MioMatu Raw připravit i ovesnou kaši?

    Samozřejmě, ovesnou kaši můžete v MioMatu připravit ze zrn ovsa nahého, tj. ne z ovesných vloček. Použijte k tomu program Mash / Soup.

  • Kolik ingrediencí mám použít na polévku - kaši?

    Doporučené množství ingrediencí uvádíme v každém receptu.

  • Když se MioMat během vaření polévky / kaše orosí, je to v pořádku?

    Rosení je přirozený jev. Při vaření polévky / kaše na program Mash / Soup dosáhne ohřev bodu varu a také dochází k úniku páry, která na MioMatu pak kondenzuje.

  • MioMat po zapojení do elektrické sítě vyhazuje pojistky?

    Při mytí MioMatu se dostala voda do některé z jeho částí, proto MioMat po dobu 2 - 3 dní nepoužívejte a nechte jej důkladně vyschnout. Horní díl MioMatu myjte a sušte tak, aby nůž vždy směřoval dolů.

  • Proč se polévka / kaše připálila?

    Na vaření polévky / kaše používejte vždy ingredience výhradně v syrovém nepředvařeném stavu, nesterilizované. Při vaření polévky / kaše nepoužívejte předvařené rostlinné mléko ani obiloviny/luštěniny, zeleninu nebo ovoce. Polévku a kaši dochucujte až po dovaření, aby se koření nebo ochucovadla nepřilepily na spodek nádoby. Mezi jednotlivými cykly přípravy jídel nechte MioMat důkladně vychladnout.

  • Jaké barvy MioMatu Raw nabízíte?

    MioMat Raw se dodává bílý a nese stříbrné dekorace (květy, držadlo apod.). Jinou barevnou kombinaci nenabízíme.

  • Jak mohu čas od času důkladně vyčistit nerezový vnitřek MioMatu?

    Nerezový vnitřek MioMatu můžete vyčistit běžným čisticím prostředkem, např. jarem. Po připálení můžete MioMat vyčistit silnějším přípravkem, např. cifem.

  • Mohu v MioMatu Raw vařit libovolný objem?

    V MioMatu vždy připravíte 1 až 1,3 litru pokrmu / nápoje. Menší množství není možné, přístroj by mohl ingredience připálit, případně by je dostatečně nerozmixoval.

  • Jak dlouhá je na MioMat záruka?

    Na MioMat platí standardní záruční doba 2 roky, během které vám garantujeme bezplatný záruční servis na všechny případy kromě těch, které jsou vyjmenovány v bodě 2 záručního listu.

  • Jaké poskytujete možnosti dopravy?

    Dopravu zajišťujeme kurýrem prostřednictvím společnosti DPD, s.r.o. Receptáře posíláme Slovenskou poštou jako obyčejnou listovní zásilku.

  • Nabízíte i možnost osobního odběru?

    Ne, tuto možnost nenabízíme. MioMat vám přiveze kurýr na vámi určenou adresu. Kontaktuje vás vždy předem, takže se s ním můžete dohodnout na případných změnách.

  • Jakými způsoby je možné MioMat zaplatit?

    V rámci ČR máte na výběr platbu převodem na účet, platbu kartou nebo na dobírku. 

  • Jaká je doručovací doba?

    MioMaty expedujeme každý pracovní den. V případě platby předem nebo kartou MioMat odesíláme v nejbližší pracovní den po připsání úhrady na náš účet. V případě platby na dobírku expedujeme MioMat v nejbližší pracovní den po zrealizování objednávky.

  • Jak mám postupovat v případě reklamace?

    Záruční opravy po dobu 2 let od koupě poskytujeme bezplatně, přičemž se nevztahuje na poškození následkem:
    1/ nehody, pádu
    2/ nesprávného použití - nedodržení pokynů v návodu
    3/ zanedbávání čistoty
    4/ nesprávného servisu
    5/ komerčního použití nebo
    6/ opravy realizované neoprávněnou osobou
    Reklamovaný MioMat je zapotřebí zabalit tak, aby se předešlo poškození při přepravě, přibalit kabel, vyplnit reklamační protokol s přesným popisem závady a odeslat Českou poštou jako „Cenný balík do zahraničí“ na adresu MioBio, s.r.o., Komenského 345/7, 97223 Dolné Vestenice, Slovensko. Reklamace vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů.